Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan toplumsal ağlara ve dizgiysiü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca akım ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı cereyan etmek midein en münteşir kullanılan sayısal pazarlama kanallarının ilimlı izahatını bayağıda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en turfa ve en oflaz malum sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli alıcı yolculuğu dokunuş noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak midein sınıflandırır ve en sonunda onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni alırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkındaki haberler, kişiye özel teklifler, alıcı saksıarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine angajmanlar ve yöntem özetler ya da iş özetleri üzerine marifet mideerebilir. E-postalarınızın yalnız silinmek adına açılmasını ve okunmasını temin etmek midein ayar çıkarmak kritik ögönen taşır. Kişiye özel mideerik ve rabıta çekici teklifler iştirakı tezyit etmek dair çok emeke yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve rabıta çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok sayıda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir muvazene rekzetmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en çetinlü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Meze ve etüt midein videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda iki milyarı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem de B2C tüketicileri satın alım kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama marka üstelikındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve dönüştürme oranlarını pozitifrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C mideerik pazarlama stratejilerinin senelerdir korner taşı konumunda. Videoteyp üleşmek, içeriğinizi henüz zait insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü canip sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve toplumsal iletişim ortamı kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya özendirme edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği rabıta çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim ortamı, belli bir hedef kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız demetlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne toplumsal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize bağlıdır. Facebook hala dünyanın en büyük toplumsal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B müşteriları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın alma döngüsünün erken aşamalarında B2B müşteriları ile demetlantı rekzetmek midein harika bir durum. Her toplumsal iletişim ortamı platformu farklı mideerik türlerine malik olsa da tümü berenarı videoteyp/tasvir odaklıdır. Bu nedenle mideerik oluştururken bunları toplumsal iletişim ortamı üzerinden nite dağıtmak istediğinizi her mevsim ayn önünde bulundurun ve buna için aranjman konstrüksiyonn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği midein, pazarlamacılar var olan her platformdan en oflaz şekilde yararlanmak midein sayısal pazarlama taktiklerini durmadan uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz zait etken kullanıcıya malik. Kısaca mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında kesik ileti, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Yalnız toplumsal medyada başüstüneğu gibi mesajlar kesik ve öz olursa aktif hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnızca metin mideeren kesik ileti hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif mideerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli rabıta çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Ancak, içeriğiniz hedef kitlenizin ammaç ve rabıta kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme midein ayar sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, marifet görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, çav bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal sefer kartları gibi mideerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm mideeriklerinizde tutarlı bir titrem ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir taharri motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylece, taharri neticelerinda henüz erdemli sıralarda ve henüz pıtrak görülür, içeriğinize seyrüsefer peşışı katkısızlanır. İyi SEO payanları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna bağlıdır. Web içeriğinizde oflaz aralıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz zait sözcükten oluşan ifadeler) giymek SEO’nuzu henüz oflaz hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme dair henüz erdemli payanlar katkısızlar. Faziletli itibarlı üçüncü canip sayfalardan organik angajmanlar kabul etmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir öbür yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli bir angajmanya gelen her tıklama midein ödeme konstrüksiyonlır. Kontrol motorları ve çoğu toplumsal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin mideerik sıkıntısızışlarında hayaletlenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), büyük etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metin) ve demetlantı göstermesi midein taharri motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, alelumum potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk dokunuş noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm sayısal varlıkları tutarlı marka çalışmasıyla tanıtabilir. Antrparantez web sitenizi taharri motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme rasyoını (henüz zait tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir